dj na wesele Kraków

Wrzesień 28, 2008 at 5:49 pm (wesele)

Dziękuję, że tu trafiliście.

Z przyjemnością zaprezentuję Państwu moją ofertę na jakże jedyny i wyjątkowy dzień w waszym życiu.

Trafiliście tutaj bo prawdopodobnie poszukujecie muzyki na swoje wesele bądź inną imprezę jak sylwester czy studniówka. Dobrze się składa, gdyż trafiliście w odpowiednie miejsce! Mam dla Was świetną ofertę, dzieki której ten dzień będzie jeszcze bardziej wyjątkowy i udany. (Oferta dj na wesele kraków)

Prezentacja DJ na wesele w Krakowie, nagranie prezentujące ofertę, sprzęt. Dodatkowo fragmenty z już prowadzonych imprez. Zabawy weselne na żywo a także oczepiny w rzeczywistości. Prowadzenie współczesnego wesela.

Dzięki mojemu doświadczeniu, jako dj na wesele zadbam o każdy szczegół w tym dniu. Oprawa muzyczna imprez to fach którym zajmuję się już od kilkunastu lat. Teren mojego działania to głównie Kraków, małopolska ale dojeżdżam gdzie tylko mnie Zaprosicie. Pracowałem już m.in na śląsku, w Zagłębu, obsługiwałem wesela w Zakopany, Kielcach, Warszawie i wielu innych miejscach w Polsce. Wybierając mnie stawiacie na doświadczenie i profesjonalizm, dzięki któremu będę mógł sprostać Państwa wymaganiom i zaaranżować wszystkie Wasze pomysły.

Wierzę, że zdobyte w ciągu wielu lat pracy doświadczenie, bogate referencje, oraz zaangażowanie, jakie wkładam w pracę pozwalają mi zaoferować Państwu wysoki standard usług.

To właśnie dzięki mnie, na Państwa imprezie zagoszczą największe gwiazdy polskiej i światowej estrady, a przeboje w ich oryginalnym wykonaniu sprawią, ze każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie.

Oferuję szeroki wybór oryginalnych nagrań z lat 60, 70, 80-tych poprzez Rock’nRoll, Italo, Disco, gorące rytmy latynoskie, aż do największych hitów współczesnych.

Gorąco zapraszam do odwiedzania strony gdyż będzie się dynamicznie rozwijać.

Już dostępna galeria zdjęć

Jeśli masz pytania – pisz lub dzwoń śmiało! Chętnie udzielę informacji.
692-130-226 Józek ( jozekprofic@gmail.com ) – dj na wesele kraków

Skomentuj

